Przejdź do treści

RADIO OPOLE NA ŻYWO

Radioodbiornik:

Na terenie całego województwa opolskiego można słuchać programu Radia Opole w odbiorniku radiowym ustawionym na pasmo UKF. Radio Opole nadaje swój program poprzez sieć dziewięciu nadajników zlokalizowanych w różnych częściach województwa. Poszczególne lokalizacje i częstotliwości: Brzeg - 88,0 MHz, Chrzelice - 103,2 MHz, Głubczyce - 94,8 MHz, Kluczbork - 96,3 MHz, Namysłów - 107,7 MHz, Olesno - 89,1 MHz, Opole - 101,2 MHz, Paczków 92,6 MHz, Strzelce Opolskie - 105,1 MHz.

Komputer:

Programu Radia Opole można słuchać poprzez sieć internet używając do tego celu jednego z wielu dostępnych programów, np. Winamp, Windows Media Player, i innych. Strumień audio nadawany jest w bardzo nowoczesnym formacie AAC+ gwarantującym bardzo dobrą jakość dźwięku przy minimalnym przepływie danych. Aby uniezależnić nadawanie w sieci od działania strony WWW uruchomiony został oddzielny serwer o adresie: posluchaj.radio.opole.pl. Aby słuchać programu Radia Opole nie zawsze trzeba startować od strony WWW, dane strumienia audio można zapamiętać w programie używanym do słuchania, np. w Winampie, i po prostu uruchamiać sam program i klikać "słuchaj".

Komórka:

Program Radia Opole jest dostępny w telefonach komórkowych ! Do słuchania potrzeba aby telefon miał dostęp do internetu, wystarczy już dostęp w technologii EDGE, oraz aby zainstalowana była aplikacja GAGABOX. Aplikację, listę polecanych telefonów można znaleźć na stronie www.gagabox.pl. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej metody kompresji sygnału AAC+ podczas słuchania do telefonu przesyłane są minimalne ilości danych, co pozwala na słuchanie radia w telefonie nawet podczas jazdy samochodem.

Zapraszamy do słuchania nas w następujących jakościach:
Po zainstalowaniu pluginu firmy ORBAN możesz nas słuchać w lepszej jakości za pomocą programu Windows Media Player.
Możesz nas posłuchać za pomocą następujących programów:

Posłuchaj jeszcze raz

Wybierz audycję:

Wybierz odcinek:

Przeczytaj treść ponownie

Na antenie

Agroradio

Agroradio

06:00 - 07:00



Mamy weekend

Mamy weekend

07:00 - 10:00



Bez ogródek

Bez ogródek

10:00 - 11:00



Opolskie da się lubić

Opolskie da się lubić

14:00 - 16:00



Cały nasz sport

Cały nasz sport

16:00 - 20:00



Twoja muzyka

Twoja muzyka

20:00 - 23:00



Progresywna Zmiana Rocka

Progresywna Zmiana Rocka

23:00 - 00:00



Mapa burzowa Polski