Przejdź do treści

RADIO OPOLE NA ŻYWO

Radioodbiornik:

Na terenie całego województwa opolskiego można słuchać programu Radia Opole w odbiorniku radiowym ustawionym na pasmo UKF. Radio Opole nadaje swój program poprzez sieć dziewięciu nadajników zlokalizowanych w różnych częściach województwa. Poszczególne lokalizacje i częstotliwości: Brzeg - 88,0 MHz, Chrzelice - 103,2 MHz, Głubczyce - 94,8 MHz, Kluczbork - 96,3 MHz, Namysłów - 107,7 MHz, Olesno - 89,1 MHz, Opole - 101,2 MHz, Paczków 92,6 MHz, Strzelce Opolskie - 105,1 MHz.

Komputer:

Programu Radia Opole można słuchać poprzez sieć internet używając do tego celu jednego z wielu dostępnych programów, np. Winamp, Windows Media Player, i innych. Strumień audio nadawany jest w bardzo nowoczesnym formacie AAC+ gwarantującym bardzo dobrą jakość dźwięku przy minimalnym przepływie danych. Aby uniezależnić nadawanie w sieci od działania strony WWW uruchomiony został oddzielny serwer o adresie: posluchaj.radio.opole.pl. Aby słuchać programu Radia Opole nie zawsze trzeba startować od strony WWW, dane strumienia audio można zapamiętać w programie używanym do słuchania, np. w Winampie, i po prostu uruchamiać sam program i klikać "słuchaj".

Komórka:

Program Radia Opole jest dostępny w telefonach komórkowych ! Do słuchania potrzeba aby telefon miał dostęp do internetu, wystarczy już dostęp w technologii EDGE, oraz aby zainstalowana była aplikacja GAGABOX. Aplikację, listę polecanych telefonów można znaleźć na stronie www.gagabox.pl. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej metody kompresji sygnału AAC+ podczas słuchania do telefonu przesyłane są minimalne ilości danych, co pozwala na słuchanie radia w telefonie nawet podczas jazdy samochodem.

Zapraszamy do słuchania nas w następujących jakościach:
Po zainstalowaniu pluginu firmy ORBAN możesz nas słuchać w lepszej jakości za pomocą programu Windows Media Player.
Możesz nas posłuchać za pomocą następujących programów:

Posłuchaj jeszcze raz

Wybierz audycję:

Wybierz odcinek:

Przeczytaj treść ponownie

Na antenie

Na dzień dobry

Na dzień dobry

06:00 - 09:00



Loża Radiowa

Loża Radiowa

12:00 - 15:00



Rynek

Rynek

15:00 - 17:00



Rewiry kultury

Rewiry kultury

17:00 - 20:00



Studio Reportażu

Studio Reportażu

20:00 - 21:00



Tak było naprawdę

Tak było naprawdę

21:00 - 23:00



Mapa burzowa Polski